Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Patricia - 29 januari 2008 19:27

Mitt föra inlägg med phu beror inte på att Fredrik vabade. Utan att Arvid inte var piggelin. Jag vet att min kära missuppfattade mitt inlägg med phu för han skulle vara hemma. Men så var det inte.

Det var inte vattenkoppor! Utan det beror på allergi av plåster förstår bara inte hur prickarna kan vara överallt för den skull.

Idag startade ett vinlotteri som jag har hoppat på, & jag VANN första pris 10 flaskor vin. Inte illa va nu kan man korka upp till helgen med förhoppning om ett gott glas. Idag var jag hemma på lunch då Fredrik fixat lite soppa så det var gott att få sätta sig vid dukat bord.

Kolla detta var min vinst.


Dagen´s


Man lär sig något

även av misstagen.

















Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards