Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Patricia - 20 januari 2008 17:34

Först vill jag berätta att jag hade fel igår ang tiden! De kom ju redan 19,40. 

Jennifer´s sjukdom(feber & halsont) innebar idag att jag fick ta stallet. Vi hade insläpp idag så det fick bli min lott. Lite nervös var jag. Tur att det finns så många snälla människor som förstår och hjälper mig. Tack alla! Hästarna var lugna och fina. Förstår inte att hon som har en tjänst på ridskolan som tar hand om våra insläpp säger att de är hemska men icke då. De gick som väluppfostrade hundar.

 Jag har idag mockat, fixat mat Jennie tog och spolade ben samt longerade Embla för det hade jag inte fixat.jag blir så yr i huvudet.

Rebus som fått laser har redan blivit ok, svullnaden gick ner på en gång.

Se vilken maskin jag äger.Den är kanon.


Dagen´s


Vi måste försöka

ta till oss

vardagens glädjestunder.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards