Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Patricia - 22 januari 2008 19:36

Kan ni förstå 50 år som rökare så har min pappa slutat eller nej han håller upp. Han har läst ut boken som jag håller på med men den är seg. Förstår ni varför? Kan det bero på att jag vill röka i helgen när jag ska på fest.

Om eller när jag ska lägga av kommer ni få höra det här jag lovar!

Idag var jag på masten med Carina och käka lunch det var jätte trevligt.

Efter jobbet blev det en snabb tur hemma Jennifer hade kaffe färdigt så ner med en snabb kopp. Arvid hade halkat så jag ville kolla på hans sår och det var stort så det blev fram med spriten och göra rent.

Sedan satte Jennifer och jag mig i bilen för att ta hand om Embla. Mocka, fixa mat sedan fick fröken nöja sig med en promenad idag för Jennifer orkade inte rida.


Hur ska jag kunna klara mig utan denna lilla gula ask?


Dagen´s


Det man var generad för igår

kan vara humor idag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards