Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Patricia - 19 januari 2008 19:16

Japp där står den nu! Hasselbacks potatis och fläskfile. Något seger vin tog jag ju aldrig igår så det fick bli ett glas idag. Ajabaja mig som ska köra bil i morgon bitti. Men efter mycket diskutioner med mig själv kom jag fram till att kl bara är 19,20 glaset lär vara slut runt 19,45 så då borde jag kunna köra kl 07,00 imorgon. Håller ni med?!

Snart kommer barnen hem Arvid är och bastar hemma hos Ville, Jennifer inte helt oväntat i stallet.Jag själv som "vanligt" vid datorn och min kära man vid TV´n. Så snart kommer familjen Kivelö på mat. Vet inte men herren i huset sa ca 19,30 så jag får väl räkna med 20,00. Eftersom de badade bastu så har han nog ingen riktig koll på kl. 

Rebus var även en snäll häst han mot mig stod snällt under hela tiden.

Nej ni nu är det läge så håll tillgodo.


Dagen´s


Dagens Möjligheter suddar ut

gårdagens misstag

Av Patricia - 19 januari 2008 13:59

Tur att man inte ska prata in på denna sida. Tyvärr blev inte rösten bättre efter hockey´n igår. Har idag varit på apoteket igen och hämtat ut cocillana så jag hoppas hostan håller sig undan på nätterna. Jag vill SOVA en hel natt!

Ska snart åka till stallet och först hämta Ritha´s ridspö. Sedan ska jag behandla en häst, titta på när Embla rid´s samt förmodligen passa på att köpa lite kraft med. Återkommer senare med dagen´s

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards