Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Nu har han kommit!

Av Patricia - 9 december 2009 17:38

Idag landade vår lilla nya familjemedlem in i hemmet. Direkt från Tjeckien.

Känns så roligt att få en till i hemmet. Så nu har jag inte tid att jobba längre.

Skämt åtsido hinner jag ju visst.

Men vi har ett problem! Vi kommer inte överns om namn så förslag mottages gärna!



Massa utställningar redan inplanerade. längtar redan tills det börjar.


När han varit hemma en stund så passade husse på att vila middag.

 

Så här snyggt står jag av mig själv.


 


   Titta vilken goding.

 
 
Zita & Diezel

Zita & Diezel

9 december 2009 21:02

Meeen HALLÅÅ Varför fick inte vi följa med och se underverket...hörde fr vår matte att hon varit och sett en riktig stilig liten herre som kom ifrån nåt annat land...? Vi förstår ingenting - hade väl kvittat om vi kom med och röjde runt i huset...eller!?

OK vi kommer en annan dag och luktar in den lille herrn...
Kram så länge och matte ropar GRATTIS igen till nya fam.medlemmen=)

http://alwasmoments.blogspot.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

9 december 2009 21:54

Vilken goding:) Förstår att ni är glada det är ju så mysigt med en liten vovve till:)
Ja dessa namn det är en djungel, så det är ju inte lätt.

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ulrika H

Ulrika H

10 december 2009 10:23

Grattis, vá kul med den lilla! Tycker han ska heta Lucky! Ses snart igen! Kram
Åh du... det är JÄTTESTOR skillnad mellan 39 och 40 ;o)

http://www.chevroletskennel.se

 
Pillan

Pillan

11 december 2009 08:54

Vad roligt, grattis till nytillskottet! :-) En fin liten trio ni har nu.
Trevlig helg!

http://pillanp.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Ovido - Quiz & Flashcards