Alla inlägg under februari 2009

Av Patricia - 28 februari 2009 20:31

Tur att vi klev upp vid sex idag.

Hur hade jag annars hunnit med dagen?!

Har varit och tränat hund. Går jätte bra med Bodil. Hon klarar faktiskt massa bra saker redan nu. Börjar att få in en någolunda bra fot.  Jätte kul är det. Har även hunnit måla hallen har nu bara en väg kvar strykning två.

Taket är klart. Så imorgon målar jag klart så kommer allt på plats igen. Bara den lilla helvetets trappan kvar.

Då hoppas jag Bodil inte hjälper till. För så här vacker var hon efter hjälpen el stjälpen.



Arvid har idag varit hos sin kompis Olle. Där gjorde de facklor. Så det brann fint hos oss ikväll.



Nej nu ska jag slappa lite för att orka med morgondagen!

Ha ett skön sista feb.

Av Patricia - 27 februari 2009 10:00

Snart ska jag sluta jobba!

Ska då iväg och kolla på en hundbur, hämta linser till Jennifer.

Efter detta ska vi iväg och köpa färg till hallen. Jippi så kul. Sedan ska det börjas att måla om. Taket är halvklart så vi är på g....

Igår var jag och tränade hund jätte roligt.

 Längtar så tills alla kurser drar igång. Jag längtar efter våren. Tänk snart får man sätta igång växthuset.

Gurkor, tomater o massa annat gott som man bara kan gå ut o hämta.


Ha en ljuvlig dag i solen.

Av Patricia - 23 februari 2009 21:32

Idag när jag hade tråkigt så var jag iväg o köpte färg.

Så nu har jag börjat att måla taket i lilla hallen. Så nu är det väggarnas tur.

Får se hur det blir om alla tak ska få ny färg. Äntligen är jag på g....

Av Patricia - 23 februari 2009 15:30

Så sitter man här på jobbet kunden dök inte upp.

Ska läsa lite bloggar men,,,,, ingen har skrivit nåt nytt.

Phu så tråkigt. Har alla mina favoriter slutat att blogga?! Hoppas inte det.

Kram på er i det gråa vädret. 

Av Patricia - 22 februari 2009 21:48

Men idag sov jag till kl 09,30 det händer inte ofta vill jag lova.

Så idag har jag nog mest slappat. Tränat lite hund har det blivit. Så det börjar gå bättre med den lilla. Hon lyssnar lite bättre nu & det känns skönt.

Så ikväll passade jag på att ta bägge med till Cicci när jag skulle hämta Arvid. Så det blev en liten tur i mörkret med dem. Så de fick busa lite med Gorm. Så nu sover de så söt. Samma sak med barnen,

Bara gubben och jag uppe men det dröjer inte innan mina ögonlock har slagit igen.

God natt på er!

Av Patricia - 21 februari 2009 19:42

Så här fint satt alla fem för en liten stund sedan.

Visst sitter de fint?


Av Patricia - 21 februari 2009 18:12

Imorse var det min tur att bli tagen av polisen.  Om ni bara visste vad mycket pengar jag spar varje gång de är ute. Har klarat mig vid lidl när de hade fartkontroll förra veckan. Å idag vid nobel fick jag blåsa, visa körkort samt att de kolla skattuggla och lampor. Körkort har jag druckit hade jag inte gjort kan det bli bättre?!


Så idag har jag tagit det lungt värre då pojkarna är i Karlstad, Jennifer i stallet. Jag hade lovat familjen Kivelö att vara hundvakt nu ett par timmar ikväll så jag har nyss hämtat dem.

När jag kommer hem har jag en Rottweiler mitt på köksbordet.

Hur snyggt är det ouppfostrade hundskrälle. Tänk om det hade varit den lilla det hade ju sett bättre ut eller inte.


Snart kommer det en vovve till hit då jag lovar Sarah att vara hundvakt.

Så hon ska sova här inatt. Blir roligt för djuren.


Själv ska jag dricka lite rödvin med Eliselott. mmm

Ha nu en ljuvlig lördagskväll. 

Av Patricia - 20 februari 2009 21:03

Visste ni att det fanns? Jag hittade det när jag satt o lekte lite vid datorn.

Min blogg har ett bloggvärde på hela..


KOnstigt det blev!½!!!!!!!!!


Men ett värde av 14624 kr har den, Kan man få det utbet?! hihi

skulle vara bra.



http://bloggvarde.se

Ovido - Quiz & Flashcards