Alla inlägg under april 2008

Av Patricia - 30 april 2008 21:29



Trött har jag varit hela veckan lång. Jag har ju lovat komma med bilder förlåt men de kommer nog på fredag skulle jag tro.

På fredag ska vi finputsa Klara för hon ska ställas ut i pingst på Cupen. Slås mot alla andra snygga hundar.

Det har varit lungt på min front. Det jag nu gör är att gå & gå.

Transcom har en stegtävling så jag måste ju hänga på! Vinst kommer jag tyvärr inte att få men en intern tävling mot vissa av personalen har jag så hittils idag har jag kommit upp i 16005steg. Det är nog helt ok skulle jag tro. Tur att jag har lillskrutten som vill gå med mig.

Nu ska jag sova för att ladda för städdag imorgon.


Kram på er! 

Av Patricia - 27 april 2008 20:59



Då har jag intyg på första kursen i min hand. Nu har vi lärt oss att ge en helkroppsmassage. Massor av nytt. Hjärnan tom efter en hel helg i Flen.

Massera en ny häst detta var inte bara men gud så lärorikt.

På torsdag får jag nog lov att göra den första beh på Embla detta ska bli jätte kul. Hoppas hon kommer att gilla det. Jag har ju lovat lite bilder med har varken hunnit el orkat fixa till det men det kommer.

Nu känner jag mig ganska sliten eftersom jag klivit upp vid 05,45 hela helgen kört fram & tillbaka samt haft 7 timmars utb med ett kort avbrott för lite mat.

Fredrik har fixat staketet det blev jättebra. Så nu kan inte Klara komma ut kanon. God natt på er

Av Patricia - 25 april 2008 08:17


Då har man gjort det. Första rundan menar jag så klart. Kan inte påstå att jag är duktig men himla kul är det.Gick första rundan på 30p så det får man vara nöjd med.

Idag har jag börjat med en promenad på 40 min så nu ska jag iväg på en föreläsning. Efter detta ska Klara fixas till. Det kommer bilder på före & efter senare under dagen.

Ha nu en strålande sol på er!

Av Patricia - 23 april 2008 21:24



Gud vilken go hund vi har...Hon har varit ute utan koppel går inte för långt ifrån mig. Koppel har hon svårt att gå i tyvärr men jag tror och vet att hon kommer att lösa det. Igår var jag på vin & öl lotteri.Vinsten blev 6 öl & 2 cider. gott gott. Sedan var jag på kick off på golfen vinst där blev presentkort 250kr i shopen. Tänk vilken tur jag hade. Så nu ska jag sova för att ladda för lite jobb sedan för min första golfrunda imorgon. Så jag hoppas på sol.

Av Patricia - 20 april 2008 20:47



Solsken i hjärtat det har jag! :-).

Jag känner mig så glad! Har en god man, goa barn, en söt liten Doris samt en god liten Klara.Kan jag nå´t mer behöva?! Ja alla mina goda vänner såklart. Idag har vi fått massor gjort i trädgården. Eftersom Klara var med så fick vi passa henne en hel del.Så en gång klev hon av tomten det tycker jag är jätte bra. Det är bara att vara hård från början så ska vi nog få en kanonhund. Nu ska jag förhöra Jennifer på lite läxor. På tal om läxor så har hon klarat körkortet. Så jätte skönt för henne. Sedan blir det en kvällspromenad innan sängen.


Sol på er!

Ta vara på kvällen! För imorgon är den borta!

Av Patricia - 19 april 2008 20:23



Då var man med hund igen. Jippi!!!!!

Har nu tagit hem en dvärg på 6 mån. Så nu ska hon snart trimmas men det får Maria göra som är uppfödare, då jag har henne på foder.

Så här söt är hon!













Av Patricia - 19 april 2008 14:06



Jennifer är på moppekurs. Fredrik hemkommen från Norge. Arvid har redan hunnit med ett barnkalas.

Vi har även hunnit med att fira Synnöve som fyller år idag. Vi köpte ingen blomma utan hennes paket levde. Hon fick ett marsvin som hon troligen döper till Bruno. Hur söt som helst är han enligt henne. Nu ska vi snart iväg och kolla på hund.. Så får vi se om vi efter dagen är hundägare. Det är ju massor som ska klaffa Vi ska gilla henne samt att hon ska gilla oss. Så jag återkommer under dagen med mer info..




Av Patricia - 18 april 2008 19:36



Det hade vi igår. Barnen var ju lediga så vi passade på.



Arvid "Gladiator"




Jippi Ville kom upp.







Ovido - Quiz & Flashcards