Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Patricia - 18 januari 2008 21:43

Att man kan bli så glad att få chansen att vara i Nobel när Bofors vinner en tuff kanon match mot Leksand! Man känner ju hur hela hallen gungar kan det bli bättre stämning. mm man ryser ju i hela kroppen.

Idag har mina nära blivit så lyckliga för jag kan ju inte PRATA så här har de haft det lungt säger de.Jag förstår inte. Jag är väl alltid tyst! Säger väl inte så mycket. I allafall inte när jag sover.

Idag hoppades Embla av Sarah det gick bra idag var hon sig själv och ingen rodeohäst.

Kvällsmat intog vi på MC det var en ny upplevelse det har jag nog inte gjort sedan Jennifer var liten. Så nu ska jag slå upp ett glas rödvin! Fira vinsten.



dagen´s


Fördelen med bekymmer är

att de inte varar för evigt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards