Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Patricia - 6 januari 2008 21:38

Julen är slut! Der har Fredrik fixat idag medans jag sov middag eller rättare sagt morgon. Alla stakar, julgran ja allt är i lådor granen kastad.Han kan ju om han vill!

Efter min sovstund åkte jag till stallet och tittade när Jennifer red. Hon är hur duktig som helst, massor att tänka på.Så kommer hennes mamma med den goa kommentaren att det är inte försent att börja med längdskidor.

Hon blev skitsur! Jag menade inte att hon red dåligt bara att det var lättare med skidor.

Sedan var det en tur i köket bakade lite matbröd till min kära familj. nå`n nytta ska man väl göra när man är led. Sista dagen i morgon få se vad den har att erbjuda.

// Sov Gott

Av Patricia - 6 januari 2008 09:32

Godmorgon! Då var man hemma igen efter första passet idag. Arvid var lite trött på morgonen så han hade nog gärna stannat hemma. Men icke då vi hade föräldramöte så det var bara att åka iväg. Var i hallen redan kl 07,00 för att hinna vara på is kl 07,30.

Nu ska vi plocka undan julen innan Jennifer ska ha en lektion på Embla.

Hej så länge

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards