Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Patricia - 11 januari 2008 17:26

Helg igen, vart denna vecka tog vägen vet inte jag. Idag slutade jag vid 12 det är ju jätte skönt. Lunch med mina gamla vänner Fixiz och Kicki.Åt dagens buffe på kinan det smakade jätte bra. Eftersom mina andra familjemedlemmar inte tycker om kina mat så får man passa på när det blir tillfälle. Som sagt en jätte trevlig middag dock gjorde jag något som jag inte brukar. Jag kom för sent 7min.(HJÄLP) Vad säger ni om det? Jag kommer åkande från jobbet ska ta rondellen till stan men där var det stop. Jaja jag kör in vid MC mm troligt fick forsätta till statiol och runt allt. Ska väl vara jag till sånt.

Efter middagen så hade jag möjlihet att sova, slumra en timma.

Nu är kvällen här Jennifer i stallet, Fredrik & Arvid på Lidl och pantar de tog nog bara 4 säck med sig. Känns skönt att slippa följa med.

Jag förstår att ni är trötta på att läsa nu! Så nu kommer det många väntar på!


Dagen`s


Varje gång jag ska fatta ett beslut i dag ska jag

ta ett steg åt sidan och iaktta mig själv.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards