Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Patricia - 21 januari 2008 19:08

Till min lycka och familjens sorg kan jag åter prata. Så nu var det slut på lugnet. Idag blev det en lång dag på jobbet började kl 08,00 och sluta 18,00 det går när man är inställd på det men visst är det tufft. Men man kan ju bli trött på folk! En ringde  i morse och lämna återbud för han inte hade råd. 2 st kom inte alls det gör mig så ledsen. Jag har fått lära mig att ringa återbud om jag inte kan eller vad det beror på. Vissa behöver tydligen få lära sig detta.

Just nu är jag i fundering på om jag ska ansöka om att ta hela plåtstallet. Jag väger för och nackdelar hela tiden HJÄLP skulle jag klara detta?! Jag vill ju själv tro det men man vet ju aldrig.Jaja det är bara att höra vad de säger på mötet om pengar och allt runt omkring. Sedan får man ta beslut om hur man ska göra. Nej ni nu ska jag ta och lägga lilleman. så här kommer den


Dagen´s


Var inte orolig

för att världen ska gå under

i natt.

Det är redan morgon

i Australien


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards