Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Ny vecka!

Av Patricia - 14 december 2009 21:27

Måndagen har nästan redan tagit slut.


Söndagen tillbringade jag i Stockholm för att titta på Zlatan som skulle ställas.

Det blev med ett lyckad resultat 2:a bästa hanne med CK i sin åldersgrupp.

Ett resultat som man får vara nöjd med.


För oss här hemma körde det ihop sig riktigt då vår extrabil pajade. Problemet var inte att jag skulle gå till jobbet men våra små vovvar. Som tur är ställde Lena upp och hjälpte oss idag. http://tass.cybersite.se/ bilder ligger på denna blogg.

Sedan fick F åka med Pernilla till Ö-bo.


Nu har vi bakat ikväll en rulltårta med pepparkakssmak och en kladdkaka med pepparkakssmak den med. Jätte gott. Arvid ska ha fika med under morgondagen så det är bara att ställa upp. Så nu ska fikakorgen packas innan sängen ska intagas.

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

16 december 2009 14:29

Vad roligt att det gick bra:)

Det låter super gott med rulltårtan och kladdkakan mmm:)
ha nu en skön dag och va rädd om dig, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carina

17 december 2009 21:34

Tråkigt med bilen hoppas den är fixad nu. Den där kladdkakan med pepperkakssmak lätt spännande. Vill du vara snäll och dela med dig av receptet. Kul att du också hittat tillbaka till bloggen.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Ovido - Quiz & Flashcards