Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Patricia - 7 januari 2008 18:38

Jag är så GLAD! Nya sadeln passade, Jennifer kan åter rida.

Idag har jag tagit lungt som jag skrev innan och laddar för jobbet imorgon.

 Var en tur till stallet. Jag borstade Embla lite och gosa lite mer. Det är så gott. Lilla Glenn har ännu ont i ena benet få se om det blir lite laser imorgon.  Jag blev lite sugen på en optimist till idag håll till godo.


Andra idag!

Största glädjen

är att glädja andra.

Av Patricia - 7 januari 2008 12:54

Sista lediga dagen!

Den är bara lugn och skön. Arvid & Ville är ute och leker i snön. Jennifer är som vanligt i stallet. Så nu har barnen ätit och jag kan slappa lite.jätte skönt. Från och med nu kommer det dagligen att vara med en liten dagens.

Jag hoppas att dessa ska små ska få oss tänka till lite. Kom gärna med ett inlägg om dessa.


Dagens!

Var glad att du är så bra som du är!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards