Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Patricia - 27 januari 2008 19:10

Förfest hos Eliselott ; Synnöve Tess och jag. Vi satt i lugn o ro och tog ett par glas rött. Innan vi vandrade till Wickan. Vi så såg några vi kände igen men det var inte många. Vi hade nog åldern emot oss.hihi Norman var jätte bra. Vilken röst ja han var nog den enda mannen på detta ställe under kvällen. Tyvärr fick vi inga kort tagna så på hemvägen lånade jag med mig en affish. Fy skäms får man göra så?! men jag ville ju så gärna få lägga en bild här på mannen så jag fotade affishen.kolla !!!


Idag har vi sluppit vara till nobel då Arvid har hockey förbud under två veckor. Men en tur till stallet fick det bli eftersom Embla fick nya skor.

Sedan tog jag en tupplur efter middagen det var ljuvligt. Fredrik hade fixat mos och korv till middag det var kanon gott.

Imorgon ska arvid åter till skolan så får vi se hur  han mår imorgon efter det för han är ju ännu svullet och går väldigt bredbent. Ha nu en god kväll!


Dagen´s


Alla dagar

är betydelsefulla.



























Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards