Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Patricia - 12 januari 2008 19:33

Japp tror vi har det. Idag skulle Sarah hoppa, hon satt upp och hon börja bråka direkt. Byte sadel hjälpte det nejdå! Hon testade så, men med en duktig ryttare på ryggen så gick det ju bra.Hon bockade och for runt som bara den. Nu ska hon hoppas igen på fredag. Då hoppas vi på en lugn och fin häst.

Glenn hur det gick med honom vet jag inte (ja det är dåligt av mig jag vet) Kim fixade allt helt själv. Han verkar må bättre.

Sedan blev det Nalle´s tur. Han stod snällt nästan hela tiden, jag har tagit hans rygg med laser & Lite massage. Tyvärr är han lite känslig med benen annars hade jag viljat köra laser där med eftersom han har både rasp & mugg. Lasern är ju effektiv mot det.

Nu ska jag synda färdigt med mitt rödvin sedan är det snart sängen klockan ringer 06,00 imorgon bitti.




Fattar ni att hon kan vara en rodeohäst?! Vår lilla söta Embla.


Så kvällens dagens.


Kvällen´s

Även den som går sakta

kommer fram till slut.


Av Patricia - 12 januari 2008 11:51

Lördag förmiddag har blivit middag,Har inte gjort något märkvärdigt på fm Arvid har fått baka. Han ville göra negerbollar (men Synnöve tycker inte man ska säga så!) Så nu är det Afrikaner med mjäll som de heter här tydligen. Utrycker kommer fån nobellhallen. Vet inte vilket jag tycker är bäst.Har passat på och best Oriflame så nu är det klart för denna gång. Nu ska jag ta tag i middagen som ska bli smidig med makaroner och bacon.

Eftermiddagen kommer vi att vara i stallet många timmar.

Glenn laser, Sarah ska hoppa Embla samt att Nabuko ska ha laser.

vi kör en lite dagens nu med va! Så tar vi en senare i kväll igen!

Ha nu en bra lördag!


Dagen´s


Tänk positivt!

Du är vad du tänker.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards