Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Uppdatera

Av Patricia - 5 december 2009 08:44

Vi närmar oss julen med stora steg. Ska försöka att skriva lite igen.

Sitter nu här i mörkret medans resten av familjen sover då kom faktiskt lusten till en liten blogg. hihi


Så vad händer i livet?! Massor.

Embla som har varit halt till o från är nu fräch tack vare att vi hittat en jättebra massör,kiropraktor till henne så Jennifer är på god väg framåt med henne.


För Arvid´s del är det bara hockey som gäller nu under vintern. Så många härliga timmar spänderar vi i ishallen.

Fredrik pluggar så bara 2 1/5 år kvar innan han är röngensjuksköterska. det går ju jättefort.


Men det näst roliga i livet efter barna är mina vovvar ju. Bodil kom sent in i sitt andra löp. Så med henne har det inte blivit många slängar gjorda.

Klara har vi börjat med blodspår på. Hon är jätteduktig så till våren ska jag upp och göra ett anlagstest. Skulle vara roligt att meritera henne lite.


Jobbet går det bra på. Håller på att göra en hemsida dit. Kolla gärna in den och kom med ris & ros för förändringar. Men tänk på att den inte riktigt är klar.


www.kroppsverkstan.net


Nu ville Arvid till las för att ta spruta så det är väl bäst att vi drar jag återkommer.


Tack alla goa vänner som är här även fast jag inte skrivit på länge!

 
 
Lena

Lena

6 december 2009 22:30

Tjing tjing;))
VÄLKOMMEN tillbaka i cybervärlden=)
Hemsidan såg väldans fin måste jag säga - Bra jobbat!

Syns snart igen i allt julstök å till veckan kommer jag bestämt att läsa om här inne...;)) Ha kameran framme vettja!
Kram !

http://alwasmoments.blogspot.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

8 december 2009 09:51

Vad glad jag blev när jag såg att du är tillbaka igen;)
Förstå att det måste ha varit lite mycket för dig det kan vara så ibland.

Tittade in på din hemsida den var jätte fin:)
Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Skapa flashcards