Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Vad ska jag skriva om?

Av Patricia - 14 september 2009 21:23

Har fått lite påbackningar av mina nära och kära att jag inte skriver.


Det har ju hänt en del sedan sist.

Vi jobbar på som vanligt i huset ja en el två av tre. Jag jobbar,Jennifer med. Fredrik pluggar ju på heltid.

Han har börjat på universitetet o läser till röntgensyrra.

Bodil  jobbar vi vidare med i lydnaden. Så snart är det dax för MH samt en ny kurs för Lillemor Edström som själv tävlat i sm. Ska bli intressant värre. Jag längtar.


Klara blev det tyvärr ingen parning med i detta löp. Så nu blir det att jobba vidare även med henne. Är faktiskt lite sugen på att även köra upp henne i lydnadsettan.

I helgen var hon med uppfödaren på utställning i Skåne. Så det blev ettor bägge dagarna o ena med Hp. Tyvärr har jag inte fått kritiken ännu.


 Arvid har klarat av fortsättningen av agility kursen med Klara.

Han har fått slita ska ni veta. Start precis innan löp under löp. Han har jobbat bra. Så den 27/9 ska han ut på tävlingsplanen. Ska bli jätteroligt!


Som sagt lite segt på skrivfronten men jag lovar jag återkommer! Så ni slipper inte mig!


Ha en bra vecka. Kram på er!



 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

21 september 2009 19:31

Vad roligt att det gick bra ett stort GRATTIS:)
Synd att det inte blev några valpar håller tummen till nästa gång. Hoppas även det går bra på kursen.

Vad roligt att han ska ut på planen håller verkligen tummen att det ska gå bra för honom;)

Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Skapa flashcards