Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Patricia - 9 januari 2008 21:15

Så skönt för både Fredrik och Arvid att det inte blev nå´n hockey i regnvädret. Inte så roligt att stå ute när det regnar. Fredrik drog på styrelse möte i fiskeklubben.Vi andra tog en tur till stallet för att löshoppa Embla, In-Gela och Billy:). Embla älskar att hoppa, synd bara att Jennifer inte tycker det är lika kul.Dagen på jobbet var kanon jag älskar ju verkligen det jag gör. Idag är det gjort! Jag har anmält mig till en utbildning. Detta är nå´t ni aldrig skulle tro MEN jag ska bli hästmassör! Hade någon sagt detta till mig för bara ett par månader sedan hade jag skrattat. Hur ska jag fixa detta. Men nu vet jag att jag fixar det!

Nu i regnet längtar jag till sommaren kolla Arvid med den hemodlade gurkan visst ser det härligt ut. Allt för idag nej då jag glömmer inte dagens kolla under kortet.


 

 Dagens


Förverkliga drömmarna

innan de förbleknar!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards