Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Patricia - 8 januari 2008 21:20

Ja då var man igång igen. Känns inte som man varit ledig. Ändå har jag fördelen med att haft ett helt jullov precis som barnen.

Nu är ivkäll har jag varit i stallet med min laser. Glenn skulle ha en omgång igen.Som tur är har han en mamma (Kim) som är helt suverän. Jag behöver bara ställa in maskinen sedan kryper hon runt på alla fyra och ger det han behöver.Hon skulle nog satsa på att bli vetrinär, det skulle passa henne.

Sedan kan hon ta Jennifer med på utb. kanon tänk om jag fick bestämma.(hihihi).Sedan en tur till ridhuset där törs man knappt inte visa sig.(mm men jag tycker att det är himla roligt. Det är ju bra om man kan hjälpa till)) Mera halta,stela hästar som behöver hjälp. Det är kanske jag som skulle utbilda mig! Får nog snart börja kolla upp det.

Så var det dax för avslutningen idag så här kommer den.


Dagens

Vi måste våga ta steget

ut i det okända.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards