Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Patricia - 30 juni 2009 23:03

Idag har vi ju varit busiga igen.

Vi har varit iväg till Hagfors på lydnadstävling. Så nu har vi tagit vårt 1:a pris! Snacka om att jag är superglad! Så nu ska jag bjuda mina tävlingskompisar på vin. Inte idag men en annan dag....

Poängen blev följande.


Platsliggande 10p

Tandvisning 9,5p ngt ovillig

Linförighet 7p släpar, sen sitt lite efter i vändning

Läggande 7p släpar

Inkallande 9p Sitter snett bakom

Ställande 8p sen start

Apportering 0p Avstår

Hopp 10p

Helhet 7,5 ngt okoncentrerad


Så här är hon med alla sina medaljer!



Den lilla i glas är för uppflyttad. Rosett för Lydnads ettan. Pokal för ett förstapris! Maten bara bonus.


Tjoho vad jag är glad..


Av Patricia - 30 juni 2009 09:04

Så skönt att ha lite ledigt i värmen!

Igår drog Fredrik & Arvid iväg med båten för att tälta. Jag blev själv hemma i ett par timmar. Hade tänkt göra lite nytta men det orkade inte jag då.

Så jag hämtade ett hopphinder för att träna på hopp med vovvarna.

Sedan fick jag lite ork då tvättade jag bilen samt dammsög upp ca ett kilo grus. Gud så skönt att det är gjort!

Sedan blev det en liten tur till vattnet där Bodil fick bada lite.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra det är lika varmt o gott idag.

Men nu ska jag ut o gå en morgonrunda. Njut av livet mina vänner 


Ovido - Quiz & Flashcards