Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Patricia - 1 juni 2009 21:09

Då var denna kurs slut! Vad ska vi göra nu?! Jo nu börjar egenträningen på allvar. Tur att vi har kurskompisarna att träna med.


Arvid fixade sluttävlingen kanon han vann bägge klasserna o kom hem med två rosetter rosa o fina var de. Så han är jättenöjd. Så nu laddar han om för tävlingen imorgon.


För mig idag så har det gått mycket bättre än igår. Tyvärr är hon ännu seg i starten funderar på vad om jag ska ta med en hel falukorv. Nejdå skämt åtsido måste komma på nåt som hon gillar i detta moment. Tycker jag provat det mesta lyssnat på alla goda råd men tyvärr passar de inte på min hund. Så jag får söka vidare på vad vi ska hitta på lämna gärna ett tips! Med eller utan namn mottages med glädje.


Nej nu måste jag ta kvällen för att ladda för en ny arbetsdag imorgon.

God natt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards