Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Patricia - 27 juni 2009 18:17

Hu så hemsk jag har varit... Ljugit för min granne. Fy på mig.

Igår när vi åkte hem från utställningen så sa jag till Linda att jag o Lena skulle ut o leka idag. I själva verket skulle vi lydnadstävling i Laxå.


Värmen skrämde mig i massor med tanke på hur hon gick på Km i solen. Men men jag kunde ju avbryta om jag ville. Vi fick en 2a plac.


Poängen blev följande!


Platsläggande 10p

Tandvisning 10p

Linförighet 6p Rycker i kopplet, släpar, tränger i gång

Läggande 6p Lockar med hunden, kraftigt dk

Inkallande 9,5p Bra tempo lite slarvigt avslut

Ställande 5,5p Släpar, dk

Apportering 0p

Hopp 0p Hoppar ej

Helhet 7,5 Lite segt, hunden inte riktigt på hugget i värmen.


Så nöjd är jag ändå.

Nej nu ska vi bort o äta lite mat. Trevlig lördag på er

Ovido - Quiz & Flashcards