Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Patricia - 20 juni 2009 19:18

Sitter mitt ute i skogen i en glänta som vätter ner mot vattnet.

Fredrik är ute med båten, Arvid & Alexandra roar sig själva.

Fåglarna kvittrar,knotten bits o rödvinet smakar gott.

Har tränat lite med vovvarna ute här så gott så. Men nu har jag ju hittat en liten plats där jag kan kolla in vad som händer i världen.

Kort får jag vissa imorgon. Har ingen teckning på mobilen så det är lungt o skönt. Nej nu ska jag spara detta för att kolla in barnen.

Njut av kvällen

Av Patricia - 20 juni 2009 11:42

Midsommarkvällen var lugn i sällskap med goa vänner. Mat, dryck o skratt!


Nu håller vi på o packar vagnen för nu ska vi dra iväg på vår första tur.

Ha en bra dag!

Av Patricia - 20 juni 2009 11:42

Midsommarkvällen var lugn i sällskap med goa vänner. Mat, dryck o skratt!


Nu håller vi på o packar vagnen för nu ska vi dra iväg på vår första tur.

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards