Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Patricia - 8 juni 2009 00:00

Ja fy på mig vad det var länge sedan jag skrev!

Men nu är jag ju åter. Å vad har hänt sedan sist?!

Söndagen gick åt till att sy nya gardiner till vagnen o det blev så fint.

Så nu vill jag snart ut på första turen. För när jag sov i den på garageuppfarten räknas ju inte.


Annars har vi bara haft en massa fotboll. Lite pälsvård på Klara. Jag vill ju ha henne iording så att hon ska kunna ställas. Så på fredag kommer domen från Maria. ( Hoppas den är god).

 Imorgon laddar vi för studenten o på torsdag har vi lite fest hemma för Jennifer som går ur nian o Fredrik som fyller.


Bodil har jag bara tränat lite korta pass med så det räknas nog inte men vi kommer igen. När vi nu ska ta nästa tävling har jag ju ett mål på 130p så det ska vi fixa!


Njut av livet mina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards