Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Patricia - 16 juni 2009 23:04

Nu är det bestämt att Gerard O'Shea kommer hit!

Så passa på att redan nu boka in helgen 13-14/3-2010.

Anmälan måste dock göras snarast då det är många som är sugna att gå.

Så först till kvarn!

Idag har jag tränat lite o det gick sådär Bodil hade då ingen lust alls.

Men vad gör väl det alla dagar kan man ju inte vara på topp.

Näpp nu måste jag sova om jag ska orka med mina kunder imorgon!

Av Patricia - 16 juni 2009 07:12

Idag vaknade jag av att solen sken! Jag blir då så glad!

Så snart ska jag åka till jobbet, frukosten är klar.


Igår var jag ute och cyklade med Klara. Hennes andra tur. Det gick faktiskt jätte bra hon höll sig där man skulle som tur var.

Sedan blev det lite pälsvård på fröken.


Till Bodil la jag ett litet litet köttbullespår som hon faktiskt lyckades ta.

Sedan har jag börja lite att använda klicker för att få in lite snabbhet. Jätte roligt att testa.

Så ikväll blir det lite lydnadsträning. Innför att jag åker till Södertälje imorgon med Synnöve för mera träning. Fast då handlar det om ringträning som vi verkligen behöver. Den av oss som behöver det mest är ju jag. 


Njut i solen mina vänner!


Ovido - Quiz & Flashcards