Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Patricia - 18 juni 2009 22:00

Igår var jag med Synnöve till Södertälje på ringträning.

Ibland är man nog lite knäpp som bokar om kunder för att dra iväg.

Men som sagt Iväg kom vi jämt efter kl tre väl framkom´na i Åkers styckersbruk till Oshea. Så kollade vi runt i butiken lite o pratade med frun i huset. Sedan bar det iväg till Södertäljes brukshundsklubb för ringträning.

Jag var den enda som inte hörde till valpköpare men lika välkommen ändå.

Kändes som Bodil va lika med deras egna hundar.


Här tränades det med Leksaker som min lilla sket fullständigt i...

Men massor av bra tips fick jag med mig hem. Så denna dag blev jättelyckad.

Jag stöp i säng  00,30 när vi kom hem.


Så idag efter jobbet skulle det tränas mitt beslut blev endast att göra platsliggning o leka "kampa" med henne.. Nöjd är jag för idag högg hon ordentligt morrade o lät. Handen fick ett litet hugg men vad gör väl det när hon är på g.. Jag är så glad!


Så snart är det Klaras tur att gå ut i ringen. Henne ska jag på ringträning med till Hund& Katt på torsdag. All träning är bra träning. Nån som vill med ?!


Trevlig midsommar på er!

Ovido - Quiz & Flashcards