Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Patricia - 12 maj 2009 20:50

Vi slapp regnet o det var ju skönt. Försäljningen gick bra.

Klara & Bodil fick jättebra träning då de var med o träffa massor av folk o hundar. Kan berätta att de är jätte trötta nu o ligger o sover så gott.


Synnöves Siw var så söt så. Så nu hoppas vi att hon börjar blogga ordentligt så att även ni får chansen att följa hennes träningar samt hundgöra.

Framgång som bakåtgång.


Nej goa vänner nu ska jag lägga i lite rena lakan sedan ska jag ta min nya spikmatta o sova.


Föresten om nån är intresserad så har jag mattor till försäljning på jobbet!

Av Patricia - 12 maj 2009 09:50

Jaha då skrev jag ett inlägg som bara försvann!

I morse när man vaknade o solen sken så glad man blir, Barnen var lyckliga gubben likaså även om jag bara träffade honom i en minut.


Ikväll ska vi på vårkul och vår lott är att sälja bröd. Som alla vet älskar jag ju att baka så inga problem.Men denna gång hade jag då ingen lust alls så farmor ryckte in och bakade matbröd som ska säljas.


Nu har familjen Kivellö åkt iväg för att hämta sin nya rottisvalpop Siwan ska bli himla kul att se vad de kommer hem med. Jag är bara "lite " nyfiken på henne.


Nu ska jag ta en kund till innan jag ska köpa en sallad på cafe hugo till lunchen.


Njut i solen alla glada o ta vara på dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards