Alla inlägg den 31 maj 2009

KM

Av Patricia - 31 maj 2009 18:26

Då var det gjort! Vår första tävling. Hur har det då gått?! Finns bara ett ord för detta åt h.vete

Nedan följer moment o poäng. Lova att inte skratta när ni läser!


Platsliggning denna funkade kanon 10p

Tandvisning hon veck undan lite på huvudet 8p

Linförighet släppade massor drar i koppel 0p (Hur kunde detta ske)

Läggande under gång kom så långt efter o satte sig bara 0p

Inkallning ja den gick bra 9p

Ställande under gång här låg hon 10m bakom men visst hon stanna när jag gav komandot. 0p

Apportering haha jag fick inte stoppa bocken i mun på henne 0p

Hopp över hinder här va vi slöheten själv hasade sig runt 0p

helheten 5p


Nog för att hon kan vara slö... Men idag tog det alla rekord i värmen.

Vad har jag lärt mig av detta... Jo tävla inte på dagtid i solsken.


Fick en fin kommentar efter tävlingen jadu du behöver allt träna mycke mer. Den kändes inte så rättvist eftersom vi alla vet att fröken kan mycket bättre än idag. Fösta gången för oss bägge, nervös, 30grader varmt. men men tar igen detta på nästa tävling då ska jag slå mina 70p.


Vill även säga GRATTIS till Emma som blev KM- mästare!

& Även grattis till alla andra duktiga kursdeltagare.


Nu ska jag åka o bada vovvarna!

Av Patricia - 31 maj 2009 11:59

Hu vilket pirr det är i magen. Som tur ar fattar nog inte Bodil nåt av det ännu.Men som sagt vi går ut o kör vårt race!

Arvid spelar ju boll. Tyvärr fick de stryck i första o ska nu spela om tredje el fjärde plats. Hoppas nu de tar den tredje så det blir medalj skulle vara så roligt.


Nej nu ska jag ladda för om 2 timmar smäller det.....

Återkommer senare!

Ovido - Quiz & Flashcards