Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Patricia - 16 maj 2009 08:16

Igår drog Lena o jag iväg för att träna. Så när vi landar in på bruks kommer även Linda passande nog. Blev en bra träning då vi komenderade varandra.

Även en massa kort togs så vi såg vad vi gör för fel!



Här tränas det linförighet.



Hopp över hinder funkar jättebra! Det är ju så roligt.


Galet japp igår satt jag o surfade!


Tittade på en massa roliga utställningar. Synnöve är ju lite sugen att åka med Siwan o klart att jag hänger på! Det är ju inga världsuts men ändå!

Så där satt vi o kolla hittade en inoff som hon ville iväg på känndes sådär att ställa men se de hade ju en lydnadstävling.

Hoppsan kl var mycket anm gick ju ut så jag skickade in en fort tryckte på skicka o fick PANIK vad har jag gjort?!


Japp så nu har jag anm till en officel tävling i lydnadsklass 1.

Så nu j...vlar blir det att peppa hunden, mig själv o träna i massor jag kommer ligga på som ett torrt skinn.


Jaja om vi inte är där går det ju alltid att skita i det om jag har för mycke panik o ångest då!























Ovido - Quiz & Flashcards