Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Patricia - 24 maj 2009 21:47

Vi kom iväg! Åkte ut till klubben för att köra igenom allt.

Började med plats som åter igen lyckades. Jag blir så glad!

Sedan körde jag lite störning med att leka Pippi. Tror jag hade roligare än hundarna. Sedan blev jag komenderad av Lena o det gick bra!!!

Ligg funkade väl inte men men. När jag gjort allt o var relativt nöjd komendera jag L. Gick bra där med.

Efter tjoade jag o stojade & vad händer jo hon lägger sig under språng på enbart ett kommando. Undra om jag får springa o tjoa på tävlingen. hihi.

Japp då är det kurs imorgon sedan ska Bodil få vila fram till söndag!

Så här är ett resultat av fot.


 


 Näpp nu är jag nöjd o ska hoppa i bingen!

Ha en ljuvlig kväll.


Av Patricia - 24 maj 2009 18:38

Upps va fort det går. Lördagen bjöd på plantering av blommor så nu är de snart på plats. vackert värre bilder får komma senare på min altan när solen skiner.


Idag har det blivit lite träning med hund, det är ju bara SJU dagar kvar till tävling. HJÄLP!!!!!


Platsliggning funkar kolla vilka duktiga flickor.


Fot ganska okej, Apporten INTE alls. Inkallning funkar, Stå med dubbelkomando. Platsliggning under gång funkar när jag ger 73 oplika kommandon vad har jag gjort?! Hur ska jag fixa detta på en vecka.


Hade även turen att S kom med Siwan så vi fick lite störning. Kanon så tack för god kaka o störningen.


Nej nu ska jag fixa lite sedan måste jag nog ut en stund till om Lena vill vara så vänlig att jobba klart snart. Jag håller tummen så vi kan ge varandra en kommendering.


Måste ju även berätta att Klara är anm till sin första tävling den 2/6 med lillhusse Arvid. Så nu blir det träna av. 


Ha en bra kväll










Ovido - Quiz & Flashcards