Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Patricia - 7 maj 2009 22:04

Jaha då har man testat på att gå upp i vikt. +0,3

Så kan det gå, Så nu är det att ta nya tag.

Nu är det klart med kursen bara att skicka in alla papper sedan ska vi ut o köra.

Har idag sett eländet att det ska bli regn på lördag när vi ska till Skara.

Måste iväg o köpa tält! Som tur är L ledig imorgono ger sig ut o letar. Vill ju inte vara blöt när vi ska ut i ringen! 

För Arvid gick det bra på agility´n med Klara.  


Nej nu ska jag kolla hockey innan sängen ropar på mig.

Av Patricia - 7 maj 2009 08:25

Idag skickade jag min son till skolan med fika! De ska ju till skogen heldag. Solen sken så fint när vi gav oss iväg. När jag kom till jobbet så hade alla moln kommit, hela himmlen var grå.

jag fick PANIK Arvid var inte klädd för regn en heldag i skogen.

Bara att kasta sig hem hämta kläder sticka till skolan lämna till sonen som hade stora ögon när hans snälla mamma kom.

Så nu kan jag ha ett gott samvete under dagen.

Ikväll ska han på kurs med Klara. Resten av familjen ska till körskolan det är dax för Jennifer nu. Näpp nu ska jag jobba!

Ovido - Quiz & Flashcards