Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Morgonen kom med sol!

Av Patricia - 12 maj 2009 09:50

Jaha då skrev jag ett inlägg som bara försvann!

I morse när man vaknade o solen sken så glad man blir, Barnen var lyckliga gubben likaså även om jag bara träffade honom i en minut.


Ikväll ska vi på vårkul och vår lott är att sälja bröd. Som alla vet älskar jag ju att baka så inga problem.Men denna gång hade jag då ingen lust alls så farmor ryckte in och bakade matbröd som ska säljas.


Nu har familjen Kivellö åkt iväg för att hämta sin nya rottisvalpop Siwan ska bli himla kul att se vad de kommer hem med. Jag är bara "lite " nyfiken på henne.


Nu ska jag ta en kund till innan jag ska köpa en sallad på cafe hugo till lunchen.


Njut i solen alla glada o ta vara på dagen!

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

12 maj 2009 12:13

Vad skönt att solen skiner och håller med dig man blir SÅ glad och för energi av den
Ibland kan det bara vara så att man inte känner för saker och ting som man tycker är roligt, är lika dan själv.
Ha en bra dag, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

12 maj 2009 13:06

Vilken tur ni har m vädret inför kvällens aktiviteter;) Vi har vårkul senare i veckan!

Va kul m valpen å då sätter jag lite press på henne;) - för vi vill ju gärna läsa om deras nya äventyr m valpen på en blogg, eller hur??

Vi hörs!

http://alwashundar.blogspot.com

 
Ingen bild

patricia

12 maj 2009 13:16

helt rätt L sätt press.hon har redan en blogg tyvärr jätte dålig på uppdat. olevik.bloggagratis.se.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Ovido - Quiz & Flashcards