Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Gårdagens utställning i Nora!

Av Patricia - 22 maj 2009 10:24

Igår var det pirr i magen domaren Bo Wiberg slängde ut en massa hundar på tvåor. I juniorklass hanne så åkte alla fem ut. Pust va nervös man var när vi skulle in med tikarna. Tiken innan ut på tvåa så blev det vår tur...


 Här skulle det kännas o kolla tänder in i minsta detalj. Jag vart jätte glad över vår etta. Vi fick ju vara kvar. Blev dock inget Hp men vad gör väl det?! De två som delades ut gick till kullsyskonen. Så vi kom på tredjeplats & det känns bra med tanke på vad många hundar som åkte ut.



Så här snyggt stod jag iallafall.


Nu ska jag ta o städa lite innan vi ska gå ut i regnet o träna!

Ha en bra fredag!















 
 
Ingen bild

Carina

22 maj 2009 11:41

Grattis vad duktiga ni var.
Kram

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

22 maj 2009 13:47

Ett stort grattis, en fin kille:)
Ha en bra helg kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

22 maj 2009 13:48

Jag skrev lite fel jag menar tiken :)
Kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Camilla & Coco

Camilla & Coco

22 maj 2009 16:52

Grattis!!:)

http://hodbulldozer.dinstudio.se

 
Linda

Linda

22 maj 2009 18:00

Jag vet inte om fotografen var full ;)

http://lindasljuvadrommar.blogspot.com

 
Ingen bild

Patricia

22 maj 2009 20:02

Han måste ha tyckt att jag va så j..vla ful så han sket i att ta med huvudet. Vad tror du om det?!

 
Linda

Linda

23 maj 2009 09:33

Tänkte mest på vinkeln på kort nr 2. Och domarns röv ;).

http://lindasljuvadrommar.blogspot.com

 
Ingen bild

Patricia

23 maj 2009 09:37

Jag bara ler... Hade faktiskt inte en tanke på nåt av detta innan du skrev kollade faktiskt bara på Bodil. Men domarens röv var väl snygg!

 
Lena

Lena

24 maj 2009 13:58

Grattis!! de va kul att va med å se dig/Er å sen ...ja, Ni hade ju klart det snyggaste tältet;o)

kram hörs å syns

http://alwashundar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 7 juni 2010 20:57

Så var det måndag igen. Tyvärr en blåsig sådan men vad gör väl det. Min lilla Arvid är hemma och är sjuk så jag stack hem på lunch med matlåda till honom. Den va ju inge god mammas mat är bättre. men hinna laga å äta på 30 min är ju omöjligt. Dir...

Av Patricia - 6 juni 2010 20:53

Fick ett sms tidigare idag med en uppmaning att blogga om mina hundar. Så efter lite "moget" övervägande är jag här. Idag var Gösta på en inoff i Filipstad för lite tränings skull. Strålande sol å alla på ett bra humör. Eftersom vi var själva i vår...

Av Patricia - 1 januari 2010 09:45

2010 är här!     Igår var vi hos vänner där det bjöds på god mat. Alla våra djur va med så totalt 5 hundar ( bara 3 var mina) som höll sig i skinnet. Ingen av dem är som tur är rädda för smällare.    Ute så kommer det mera snö när ska det r...

Av Patricia - 30 december 2009 16:44

Vaknade idag till ett riktigt underbart väder massor med snö, solsken men fy bubblan va kallt.  Så dagen har inte bjudit på någon promenad. Vovvarna vill inte vara ute ens med täcke på hihi tur för mig det. Igår fick Arvid vara med sitt favori...

Av Patricia - 27 december 2009 09:59

Va fort denna helg har gått. Men det har varit gott att varit ledig. Det känns som det ända man gör är att äta. Julen har varit lugn i huset, barna,vuxna och djuren har varit nöjda.   Sitter nu här och försöker vakna till liv. Är så lat just ...

Ovido - Quiz & Flashcards