Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Patricia - 31 oktober 2008 08:08

Det var jätte trevligt igår! När vi kom in till travet blev vi möta av en tjej för rundvandring. Så vi fick veta lite om banan sedan fick vi gå till en tränaren Lars Erikxon. Se lite hur det gick till i stallet. Efter detta gick vi till resturangen nu skulle det spelas på hästarna.Lite fega som vi var är det inga stora pengar man spelar men vad gör det.Så min storvinst igår var på hela 97 kr.Satsade en tjuga på att en häst skulle vinna och det gick ju hem.

Idag måste jag ta tag i det sista med pappas hus.Det känns sådär. Med blandade känslor ska jag hämta småsakerna som är kvar sedan lämna över nycklar.Jag hoppas att han som flyttar in kommer älska dettta hus lika mycket som min far gjorde.

Sedan ska jag göra kycklingtacos till kvällen som är ett önskemål från familjen.Så nu ska jag göra mig iordning för att åka..


Ha en bra dag i slasket! 

Ovido - Quiz & Flashcards