Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Patricia - 19 oktober 2008 08:48

Lördagen vaknade jag pigg och alert. Ljuvligt,tog med mig Bodil på social träning till stallet. Där ville hon gärna äta lite skit,knappt kliva in i stallet.

I denna träning hade vi koppel på.Men efter lite fjäsk från min sida stapplade hon med. Sedan klev vi ner till ridskolan för att ta en kortare prom. Inga problem så skönt så.

Så igår lovade jag på stående fot att hon skulle bli bättre än hockey som är på ridskolan. Förstår inte hur bara för jag tycker han verkar lugn. jaja det får framtiden utvisa.

Efter lunch var det som något slog mig i huvudet med pannknack.

Var väl inte meningen att jag skulle ha det gott en stund. Min moster kom på besök för att kolla in djuren. Efter detta skulle jag sova... men...

då kom Synnöve och hade Sudden i bilen så då fick det bli bus för djuren. jätte kul. Ni kanske kommer ihåg att jag skrivit att Klara har varit en förklädd Shellti? Nu var det Bodil´s tur att ha halva hans päls i munnen.

Nej nu ska jag till stallet och kolla på Embla som ska hopptävlas.

Tyvärr är det inte Jennifer på ryggen men jag vet att Sarah är ju kanonduktig. På återseende

Ovido - Quiz & Flashcards