Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Patricia - 13 oktober 2008 21:10


Ögonkontakt är en bra kontakt har jag hört. Men jag som för tillfället jobbar med en liten hund har lite svårigheter här. Kan man tillfälligt plocka bort bysten så att man kan se rakt ner (sidled)utan att böja sig? Hur ska jag veta att hon har kontakt?

Så nästa vecka för jag nog inhandla nå´n typ av kroppstrumpa för att trycka ihop.Har någon nå´t bra tips?

 Bodil är en liten ligist som vi får säga NEJ till många gånger på en dag.

men här har vi redan börjat med kontakt. Tänk er att jag kanske slipper strumpan när det blir kurs med henne.


Har idag även hunnit med att plocka lite i huset för visning i morgon.

Det är pest att åka dit. Som tur var kom Maria dit o hjälpte mig. Tack bruden. Nu ska jag kissa hundar träna mer kontakt.


Snälla glöm inte ge mig lite tips...

Ovido - Quiz & Flashcards