Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Patricia - 24 oktober 2008 21:06


Igår blev det en heldag på Ullared.. Klockan ringde kl 02,50 phu men, trött var jag inte. Satt på full kana kaffe tog en stor kopp, resten i termos.

Sedan drog jag och "tanterna" iväg 03,30.

Jag bakom ratten i laglig hastighet . Nästan hela vägen tur är att man har gps som varnar lite.

Vissa somnade gott i bilen medans en satt vaken med mig.

Väl framme så var det bara att kliva rakt in i den ljuvliga butiken.

Här blev det massor av bra inköp. Julklappar klara till alla syskonbarn samt vänner. Det är så skönt behöver inte tänka på det längre. Har bara mina egna barn kvar att handla till. Så vem vet om jag hinner med en resa till innan jul.

Idag har det blivit jobb en stund. Till Pappas hus för att ta ur det sista. Nu är det bara städ kvar. Tur att jag slipper det. (Tack vännen som gör detta.)


Nu har jag gått på semester.. l,ite ledigt under en vecka. Har massor att ta tag i här hemma. Så som städ, flyttlådor som ska packas om.

Nu ska jag intaga ryggläge eftersom bilen ska gå 06,50 till nobel och direkt efter hockeyn ska hästtransport kopplas på för en tur till Kumla och prova ut en sadel till Embla.


God natt på er

Ovido - Quiz & Flashcards