Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Patricia - 16 oktober 2008 21:56

Idag har Bodil gått i koppel för första gången. Vi tog en riktig långpromenad. Den gick från oss till grannen. Först ville hon inte gå alls men hem gick det jättebra. Jag lät verkligen jättelöjlig hela tiden men det bjuder jag på.

Nu är det klart att Linda & Lars skaffar hem syster till Bodil så det kommer ju bli jättekul. Fler folk att träna med.

Idag har jag börjat gå igenom lite lådor efter pappa. Phu det är tufft.

Huset har vi sålt så det ska skrivas papper i morgon. Det är med blandade känslor som jag kommer skriva på dem.

I november ska jag på en sk "flumkväll" och där kommer finnas en som har kontakt med andra sidan, Undra om det är för tidigt för pappa att komma?

Det känns som han har landat på andra sidan så möjligheten finns ju.

Imorgon ska jag iväg och väga Bodil ska bli spännande att se hur mycket hon då gått upp på en vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards