Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Patricia - 25 oktober 2008 22:41


Då var det äntligen dax att ställa om klockan. Detta inneär att vi får sova en timma längre utan dåligt samvete.

Sedan om jag sover längre det märks. Med tankte på flera saker så får vi se hur det blir. Jag tänker då på blåst,Bodil samt pappa som dyker upp i mitt huvud. Ullared var ju en höjdare.. så nu har jag lovat att åka igen om en månad, denna gång ska barnen få följa med.

Idag har jag hunnit kolla på hockey. Arvid hade ju träning. Så 07,00 var vi i hallen efter detta var det hem en kortis. Hämtade Jennifer för att åka till stallet. Men se klanten Patricia hade slarvat bort nyckeln till Linas hästtransport.... Bara att leta ny transport kl 08,30 lördag morgon. Fixade detta till stallet igen med en annan transport in med Embla för att åka till Kumla. Där var det sadelprovar dag. Jennifer hade tur hon hittade en sadel. Så hon är glad men med tomt konto. Men rida kan hon.

Ikväll efter en långpromenad med Klara kom familjen Kivelö på middag här bjöds det på varm smörgåstårta. Nu ska jag gå runt och ställa om alla klockor innan vi tar natten.

Så ta vara på er extra timme imorgon! Det ska jag göra.... 

Ovido - Quiz & Flashcards