Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Patricia - 26 oktober 2008 21:31

Jag har nu varit igång hela ljuva regniga söndagen.

Började morgonen med en promenad i regnet men vad gör det om man har rätt kläder på sig. Var ute i 40min.Efter detta blev det lite varmt kaffe innan det var dax att sätta igång. Tömma tvättstugan på all ren tvätt som skulle upp på sina rätta platser. Tvätta lite mm blev tyvärr bara en maskin.

Skjutsa Arvid på bowlingkalas till Degerfors. Efter detta kom min mamma och moster för att kolla in djuren här innan vi drog till Synnöve för att kolla på marsvinsbebisar.De är nu 3 dagar gamla och så söta!

Hem igen hade tänkt vila middag men här drogjag igång istället.

Arvid har fått ny säng in med en ny ut med den gamla. Kom då även på att tumstocken låg framme mätte om ett skåp skulle passa i vårt sovrum.

Självklart gick det in ett samtal till grannen Lars som fick lov att hjälpa mig bära.( Fredrik stod bara och tittade på).

Tömma skåpet annars flyttar jag det inte,flytta skåpet i sovrum.

In med det nya där, ställa det andra skåpet i hallen. Plocka in, flytta tavlor ja massor med mer jobb blir det.. och inte är jag klar än heller. hihi

Imorgon får jag lov att forsätta innan jag ska till Karlstad på en fika.

Nu ska jag träna lite sitt,ligg stå med Klara innan jag tar natten..

Sedan hoppas jag att vi vaknar upp till bättre väder under morgondagen!


Av Patricia - 26 oktober 2008 06:53

Japp sov ända till 06,10 jippi. Många timmar kvar av dygnet.

Hinner nog med att träna hund idag..

Ovido - Quiz & Flashcards