Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Patricia - 4 oktober 2008 21:31


Imorgon ska vi titta på hund!

Av Patricia - 4 oktober 2008 21:13

Nu får pappa vila ifred. Jag ska inte störa honom något mer.

Gårdagen var jätte tung. Plocka lite ta fram för fikat efter. som tur är hade jag några vänner här som kokade kaffe och fixade allt. Tack tjejer.

Väl framkommen till kyrkan så rann tårarna fritt kände att jag inte orkade vänta utanför med mina systrar och våra familjer. Så jag gick sonika därifrån ner till min morfars grav.Han gav mig styrka att kliva tillbaka.

Sedan när de övriga kom var det jättetufft. Förutom ett liten flin kom över mina läppar när ett par barndomskompisar till pappa kom och frågade Jennifer vilket av mina syskon hon var.

I kyrkan var det faktiskt jätte vakert. Ett litet flin hade han som höll i begravningen när (vi hade valt) de spelade Färjsetad låten.

Väl hemma igen så kom Lena och hämtade Klara så hon fick vara där en stund.(Tack)

Här åt & drack det pratades minnen så det blev ju blandat med både skratt och gråt.


Nu ska jag ta lite alvedon samt hostmedecin och krypa ner i sängen, för att imorgon städa pappas hus.


Kram och tack alla!

Ovido - Quiz & Flashcards