Alla inlägg under februari 2008

Av Patricia - 2 februari 2008 17:16

Började med en god sovmorgon fram till nio. Tog sedan lite kaffe innan vi satt fart. Fixa undan lite i källaren gud så mycket skräp man sparar. Nu har det åkt i svarta fina säckar som Fredrik får ta hand om sedan. Tur att man är gift med en sopgubbe som kan fixa bort allt ganska smidigt.

Sedan var vi till stallet för att ta mått. Hem och äta samt såga till brädor.

Tillbaka till stallet så Fredrik fick snickra lite. Detta är ju inga dolda talanger längre efter han byggde vår ljuva altan i sommras. Han kan ju massor.

Nu ska jag ta en dusch sedan ska vi iväg till Karin & Bengt för planering av golfresa.


Dagen´s


Vi måste tro

att vi är bra.

Av Patricia - 1 februari 2008 22:35

Tänkte bara berätta att tyvärr fick bofors storstryk. Det var så synd att se. Kola på läktaren, han skulle ju ha varit på plan. Jaja slut tjatat om detta.

Nu ska Arvid kolla på en film och somna till den så skönt så. Själv kryper jag snart ner med och tar en eller ett par sidor i min bok. Den är så seg! Det känns som man aldrig vill ha läst ut den. Men pappa röker inte ännu han är ju helt otrolig. Imorgon är en ny dag vi får hoppas på bättre väder. Som det sägs efter regn kommer solsken! Jag hoppas.

God natt här ute!

Av Patricia - 1 februari 2008 16:47

Ja då var det klart att kola ska lämna oss. Oss rättare sagt Bofors. Jag tror inte ni skulle vilja se mig på isen ikväll när de möter Bofors. Möjligen som en clown. För ni har väl inte sett en flodhäst på skridskor någon gång. Så ni ska slippa det ikväll med.Idag har jag haft en kortdag på jobbet så istället har jag hunnit med och tvättat massor. Har även gjort något så underbart som att sova middag.Ikväll ska Fredrik bort och spela poker bara hoppas att det inte blir för stor förlust utan större vinst. Arvid och jag åker till nobel och kollar hockey. Jennifer hemma med Matilda och käkar lite god mat.



Dagen´s


En smula nyfikenhet

håller oss unga.

Ovido - Quiz & Flashcards