Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Patricia - 26 februari 2008 20:48



Är det min nya grej? Idag hade vi vinlotteri igen, jätte kul. Vinsten idag blev 5 flaskor.Förhoppningsvis gott rödvin. Om jag ska hinna dricka upp allt jag har vunnit innan nästa gång kommer jag bli alkis.

Just nu har man lite mycket att göra jobba sent sedan någon aktivitet på kvällen. Imorgon är det lugnt jobbar bara.

Men eftersom jag har så många glada ,roliga kunder så får man skratta en hel del och det förlänger ju livet. Jag har turen att få ha ett underbart jobb, en ljuvligt gullig man, jaja nästan jämt i allafall. Samt rara barn. Barnen kan allt de med så nu har Jennifer tjatat hål i huvudet på oss om läxhjälp vet ni hur kul det är med satsdelar?!...

Nu ska min trötta skalle ta natten. Kanske läsa en rad i min bok.

Ovido - Quiz & Flashcards