Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Patricia - 7 februari 2008 21:12

Go kväll!

Idag var vi på Lundströms för att kolla synen, mina kära tycker att jag kisar.

Själv tyckte jag att jag nyss kollade men det var visst länge sedan sist. Hade varit där -03 senast. Så lite pirrigt var det.Hade jag dålig syn?

Men icke då, har lika skarp syn som en korp. Så några glasögon på mig lär dröja många år framåt. Han pratade om 45 år då kan man komma tillbaka JIPPI jag kan vänta 8 år till. Efter detta åkte vi och solade.

Väl i solariet hittade jag många roliga knappar att trycka på. Jag fick en ny ljuvlig upplevelse solarium med aroma doft mm det kom en behaglig mild doft som spred sig sedan en liten dusch av ljummet vatten. Tänk er en varm sommardag med blomsprutan i handen ta på den finaste duschen och tryck ett tryck över ansiktet. Ljuvligt var det!

Han även med en tur till Lidl för att handla 220 festisar till minidiskot imorgon. Så nu ska jag sova för att ladda för massor av barn imorgon kväll!


Dagen´s


Be inte om medvind-

Segla!

Ovido - Quiz & Flashcards