Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Patricia - 23 februari 2008 19:46

Jobba, jobba. Idag åkte jag till Grythyttan redan kl 07,30 väl framme så är man ju lite förvirrad när allt är nytt. Hämta nyckel i rec ja ditt hittade jag och klara av inte dåligt va! Sedan skulle jag ut i köket och hämta fruktfat.

Jaha vart ligger köket? där borta! Stegar iväg genom matsalen där gästerna äter frukost jippi jag kom rätt, fick min frukt & upp till huset där jag ska vara. Bäddar kollar vad som ska göras under dagen. På lappen jag fått stod det blanda scrub med olja och vatten. Vilken scrub vilken olja? Som vanligt så tager man vad man finner.Sedan börjar man beh.vanlig helkropp phu detta kan jag ju. Sedan blev det choklad inpackning kan ju det med hihi. När fm var slut blev det lunch i personal matsalen den vet väl alla var den är. men inte jag. Som alla vet är jag ju en tyst blyg och väldigt försiktig flicka som trevande åter fick fråga om hjälp. Ut i köket där alla står och jobbar för 110% för gästerna. Kom rätt igen hittar en tallrik tar lite mat. Kom in en tjej vilken tur jag vill ju ha nå´t att dricka vart finns det? I kylen utanför men vet ni hur många kylar det är på grythyttan? Så efter en stund kom jag rätt jippi en Loka vatten.

Efter detta kom min utmaning scrub. Skulle en utb spaterapeft sett mig göra detta hade hon nog dött.

Som tur var hade kunden aldrig fått detta innan & hon var jätte nöjd.

Så det är väl det som är det viktiga. Jag har ju även lyckas med att få dricks. Nu ska vi kolla melodifestivalen innan vi tar sängen för idag.


Ha en underbar kväll

Ovido - Quiz & Flashcards