Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Patricia - 4 februari 2008 20:56

Har jag idag! ´Vet inte riktigt vad jag ska skriva! Det jag vet är att jag är avund på det andra stallet eftersom de får hyra det av kommunen om de startar en stallförening. Visst det kan vara jobbigt men så har vi det idag. Vet ni de får en hyra på 2500kr / år för hela stallet alltså delat på 9st +elkostnader snacka om billigt!!!!!Vår hyra ligger 1200kr/mån *8st.

javisst el ingår även in & utsläpp. Men tänk om man fick betala den summan vad massor man skulle kunna fixa i stallet. Nya rutor,hyllor nej jag ska inte tjata för listan skulle bli så lång. För de övriga pengarna som skulle bli kvar.

Arvid sover Jennifer vid datorn Fredrik spelar badminton så jag bara njuter av tystnaden!


God natt på er !


Dagen´s


Chanser får vi alla,

men vi måste våga ta dem.

Ovido - Quiz & Flashcards