Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Patricia - 10 februari 2008 19:54

Började dagen tidigt med hockey väkte Arvid redan kl 06,15. Upp direkt inga klagomål. När han kommit ut på is drog jag iväg och solade en liten stund. Efter nobel for vi till stallet och släppte ut alla hästarna.

Väl hemma en god kopp kaffe innan jag åkte iväg och jobba. (Hade en akut kund.)

Sedan bar det hem till en varm dusch innan vi åkte till Lerbäck´s hotell.

Där såg vi teaterföreställningen sista natten. En mordgåta som man fick vara med och lösa. Det var jättebra. Vi intog även under akten en trerätters middag. missade ta kort på förätten. Men det här åt vi.




Dessert


Vi ville ju visa de snygga tapeterna men vi kom med på bild.

Jag och Fredrik



Synnöve & Matti som vi var där med.


Så detta är nå´t jag kan rekomendera alla mina vänner!


Dagen´s


Gör nuet till en trampolin-

inte till en hammock!




Av Patricia - 10 februari 2008 12:44

Var det inte så? Christer var väl en höjdare igår på melodifestivalen! Jag måste få säga att låten var kass många el alla var då bättre. Men vilken låt kommer man ihåg? Jovisst i love Europe. Konstigt det är.

Nu måste jag iväg... På g.. till Askersund på teater. Återkommer senare ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards