Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Patricia - 31 juli 2009 07:38

Denna vecka har bara sprungit iväg.


Jennifer kom på att hon ville ha sitt rum i källaren. Visst helt ok tyckte vi.

Vårt gamla hobbyrum har nu förvandlats till ett sovrum. Massor att plocka undan. Men nu är hon nere. Bara gillestugan kvar att ta rätt på.

Där har jag fortfarande massa saker efter pappa som jag inte orkat ta tag i. Men nu får jag en spark i rumpan och måste.


Jennifers gamla rum ska bli kontor. Fredrik kan få ett pluggrum om han kommer in och ska gå.

Arvid har varit borta men kommer åter hem ikväll. Jätte roligt!

Sedan ska jag fixa lite skyltar för rallylydnad tills imorgon du vi ska på valpträff. Tänk att de är ett år på onsdag.


Nu ska jag ta en morgonrunda i sol o blåst. Innan jag börjar jobba!

Ta vara på dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards