Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Patricia - 19 juli 2009 16:31

Igår var det ju dax att ställa dem bägge i Köping!

Så först ut var de Bodil. Tyvärr gillade han inte min hund så värst så hon åkte ut på en 2:a. Hon hade för lite driv o framåtanda. Så här var det bara att bita ihop o inse att vi lärt oss massor igen. ( Nu ska det tränas)

Så det var ingen av 6st juniortikar som fick en 1.a utan alla åkte ut.

Men så här snygg var hon ändå!




Sedan var det dax för Klara att vissa vad hon gick för.

Här fick jag experthjälp av Annelie som är uppfödare o vän till Maria.

Å tur var väl det för hon fixade pälsen hjälpte mig att ställa då mina nerver inte höll ihop. Så hon fick en slät 1.a



Så här scharmigt snygg är ju jag!




Dagen´s utställning i Finspång


Så idag åkte vi glada iväg i regnet. Tur att vi har tält. hihi


Så idag fick Bodil en 1:a o kom 1.a i juniorklassen. Tyvärr utan Hp.

Så kan det ju gå. Så nu får vi börja ladda om för Ransäter nästa helg.

Ska då bli skönt att vara på ett o samma ställe hela helgen.


Ovido - Quiz & Flashcards