Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Patricia - 8 juli 2009 08:50

Igår hade jag kräftpremiär. Hade kokat lite kräftor o när de svalnat kunde jag inte låta bli... Jag tryckte nog i mig 1kg i min ensamhet. mmm va gott det är. Annars hade jag en lugn o seg semesterdag. Som tur var fick jag ett sms av Emma om hundträning. Så vi träffades på klubben så där var det massor med folk. Jättebra eftersom det är hundar hon aldrig sett så massor med ny störning. Det som var roligast var att de som sett oss innan såg en jätteskildnad. Tjoho bara att forsätta träna. Har anm mig muntligen till nästa kurs i höst. Nu ska vi vidare.

Även Synnöve följde med så Siwan är jätteduktig. Kul att se en sådan liten valp gå så bra! Hon kommer gå långt om hon forsätter så.


Vi hade lovat Arvid att åka till Kolmården denna vecka men med tanke på vädret kommer vi inte åka. Han får åka dit i augusti när jag ska på hundutställning. Så imorgon tar vi o åker till lek o buslandet istället!


Ta vara på dagen tänk på att den inte kommer åter!

Ovido - Quiz & Flashcards